Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeFajny artykuł...Skądś znam ten motocykl:-) Od siebie dodam, że mam 173 cm wzrostu i podpierałem się palcami stóp- mniejsi mogą mieć problem, chyba że podeprą się tylko 1 nogą, przechylając lekko na bok- moto jest lekkie nie ma obawy, no w zakrętach to tylko redukuje się Ducati co ma slippery sprzęgło- reszta musi przed zakrętem z odpowiednią redukcją, żeby w zakręcie mieć włożony właściwy bieg, tylny hamulec jest tylko do podtrzymania przed światłami, lub na delikatne dohamowania przed przejściem, motocykl 1,5 osobowy- pasażer innej płci niż przeciwna budzi dziwne skojarzenia odnośnie preferencji kierowcy:-), najpiękniejszy chłodzony powietrzem współczesny silnik L-twin, dodam też że dość oszczędny, do jazdy po mieście zmieniłbym przełożenia o 3 zęby z tyłu, lub 1 z przodu...Pozdr. J-999
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza